.....................

30245-7
bara för att min lillebror är mitt ljus om dagen.

-
Igår åkte jag in till stan och gick på eragon med claes. FYFAN vad bra film!
(pappa bjöd mig, så jäkla snällt)

iaf. filmen var kanonbra. och mumms. :)
sen åkte vi och träffade Tessa, som jag sen åkte hem till, för att sova.

Jag och tessa busade lite, sen somnade jag runt två och hon kollade på Buffy, askasst.
haha.
Vi vaknade igen runt halv ett. Planen var att vi skulle upp halv elva. men inte då:P
Gjorde oss iordning och sen åkte vi in till stan och slöade. Åt godis och mös.

Sen åkte jag hem klockan fyra. Där jag slog in julklappar, planerade med mamma, mös med mamma och hade det allmänt mys. Sen var det mat. FYFAN vad gott. hihi. love <3

Och sen somnade jag i soffan, tills jag tog tag i mitt liv och reste mig upp och gick och la mig i sängen istället. Skönt. Satte på datorn nu med. tih. my love<3
-
Imorgon äre kalas som gäller. Lillebror du vett. aj aj, sån stor kille nu. haha..
min sötboll. :)













Snart kommer Fredrik! :D yeaaaaaaaah. mumms på honom.
mumms på oss. massa.

/IGNORE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback