excelprov

jaaaaaaa, idag har jag excelprov. fyfan vad jag inte känner för det. usch;/
och jag tror knappt att jag kan det. jag kommer aldrig klara det. cäpä.
-
igår var jag hemma och softade. kom hem typ runt 15 tiden. då kollade jag på världanas krig, aaasbra. en film med tom cruise. megabra. <3
sen kom mamma och pappa hem och lagade mat till mig. mummz.
eller, ja det var inte så gott. men det funkade. typ.

usch, kan inte äta alls mycket längre. helt cäpä. jag som alltid varit sveriges största matvrak. ^^,
-
aaaaaaaaaaaow, älskling är ju underbar. MUMMS på honom. squez i hans huvve! :D tiih.
-
veckan ser tight ut. massa prov.
idag; excel
onsdag; tyska
torsdag; projekt och företagande
fredag; engelskaglosor

aow, palla. -.-
-
på torsdag träffar jag dennis, yeay! :D
sen i helgen händer det inte såå massa mycket. jag ska iaf träffa tessa över dagen på lördagen. :) love that girl! <3 she is my baby! ;P puss på dig.
-





aja, nu ska jag "plugga" (alltså, fortsätta surfa runt).
puss på dig.





/IGNORE

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hur gick allt?

2006-12-12 @ 13:18:56
Postat av: melle

excel gick megabra. tyskan hoppade jag ju av, och resten får vi se;)

2006-12-13 @ 11:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback