Fredrik,

30245-5

you and me agaist all odds <3



Fredrik,
jag har nu kommit till det stadiet då jag saknar dig, så mycket så det gör ont. MEN, älskling, MEN, jag har nu också kommit ett steg längre. Jag vet nu hur jag ska hantera allt. Jag känner inget tryck längre. Jag känner inte att det är JOBBIGT att sakna dig. utan, snarare skönt. Alltså, skönt i den mån att jag vet att det är du och jag. You and Me agaist all odds. <3

Fredrik,
jag vet att du är den rätta. Jag har aldrig kännt denna kärlek. Denna känslan. Du ger mig verkligen världen på ditt egna lilla sätt. Och det är det mest finaste sättet. Du, Fredrik Larsson, är min. Min. Mine to keep.
Jag känner på mig att du och jag ska hålla ihop föralltid. Skulle jag kunna få bestämma, så ska våra känslor för varandra vara föreviga. För ett liv utan dig är som inget liv alls.

Fredrik,
jag längtar så tills du kommer den 20:e då vi ska vara tillsammans med varandra i ARTON dagar. Ända till den 7:e. Man kan inte längta mer än mig. Jag längtar så. Vi ska fira jul tillsammans, OCH nyår. Fan alltså, vilket ultimat sätt att avsluta det här konstiga året. Och sen påbörja ett nytt, fint, år som du och jag ska måla i våra egna färger.  Det kommer bli så fint älskling.

Fredrik,
jag längtar varje dag efter att  få höra din röst. Din röst ger mig styrka och jag känner mig så mycket starkare när jag hör din röst och, när jag får hålla om dig, den känslan jag får då. Jisses, går inte att förklara. Du är mitt allt. Min andra del och det är en del jag inte klarar mig utan. Förstå det. Lämna mig aldrig. Älska mig för alltid. <3

Du och jag. Du och jag. Du och jag. Du och jag. Du och jag. Du och jag. Du och jag. Du och jag. <3



/din melle.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

oj! jag har aldrig blivit så rörd och så glad på sån kort tid efter det att jag läst det du skrivit om mig! fy va oerhört mkt jag tycker om dig! Tack så mkt för alla fina ord! Älskar dig Melle!

2006-12-12 @ 01:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback