Helgen!

Helgen har varit kanonbra.
I fredags var jag hemma och slöade, och var inte i skolan. SKÖNT!
På lördagen gick jag upp lagom sent och gjorde mig iordning i min egna takt. Sen runt halv nio var Tessa i Mullsjö så jag gick och mötte henne. Vi gick hem till mig där jag lagade maten, vi åt och kollade på film. Massa mys! Sen runt 22 fick vi för oss att ropa dit claes lilla. Så han kom. han var hemma hos mig runt 23.40 och vi hade så jäkla kul vi tre! :) (hahha, vi gick och la oss.. klockan nio morgonen därpå, och sen upp igen klokcan 11) Snacka om att jag var TRÖTT igår! :D hhaha. KUL!


Jag pratade med Fredrik massa igår med. yeay. Det var mysigt. Jag ÄLSKAR att prata med honom. Vi är bäst <33 Du är bäst<33


-
Nu ska jag ha genomgång med Karin. Måste nog lyssna... (Vi har nämligen prov imorgon..)

puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback