Hem med dig..

Helgen har varit.. UNDERBAR. Och nu är den över och sötnos åker nu hem. Hem i äckelväder och tråk.. stackarn. Hoppas han kör försiktigt och kommer hem utan några vidare skador.

Vi har gjort både det ena och andra i helgen. Ganska mycket DreamHack och annat.
Tessa, saknar dig och vi hörs ikväll!

I fredags var jag hos doktorn i stan och gjorde en undersökning. Han var skitbra och vi kom fram till ganska mycket. Jag fick även reda på att anledningen att jag har så mycket hosta är för att jag har luftvägs - blablabalbla. Alltså, jag får lättare lugninflamation och massa sån skit. Därför har jag hosta så ofta. -.-
-
Sitter i skolan och nu. Älskling åkte för ca 20 minuter sen. Fyfan vad jag saknar honom redan. Han kommer till mig igen 20e och stannar till 29e, då jag följer med honom hem och stannar i uppsala till en 7e. ALLTSÅ, vi ska vara tillsammans med varandra i 18 dagar!!!!!! :D:D:D:D Fyfan vad underbart. Jag längtar så jag nästan spyr. Jag längtar så.. usch. USCH vad jag längtar. <3 <3 <3
-
Seriöst, I HATE THIS. Jag ska göra gastroskopi om antingen två veckor, eller två veckor efter årskiftet. Men som tur är får jag bli sövd! yeay. Så jag slipper vara med om skiten.
Det finns chans att jag är glutenintollerans iaf. ;/ och massa annat. Vi får se helt enkelt.

whatever....
-
Jag är fittigt förkyld och har massa ont i magen. haha. ja, klaga!!!! :D
försov oss gjorde vi också. Men jag sa till lärarn att jag hade varit hos doktorn. (ha ha ha)
Jag kom till skolan klockan 10 istället för klockan 8. mihhihhihihih.. -.-
-
Ja, skriva skriva skriva...

Nu ska jag nog jobba lite med excell, yeay yeay yeay!
-

KASS KASS KASS är marcus. knulla hans mamma uppochner och sen tvinga hans pappa kyssa eriks tår. fuckin shit.

minmammaärsöt.


PUSS
/IGNORE

Kommentarer
Postat av: Fredrik

babe, nu är jag på kontoret :). ringer dej sen. älskar dej :)

2006-12-04 @ 14:36:35
Postat av: melle

:D ringer dig snaaaart=)

2006-12-04 @ 21:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback