Jag inget du ska få trampa på...

Och jag är trött på att du tror att du kan det.
Trött på att komma överens om en sak, sen att du gör en annan.
Trött på att vi nästan aldrig kan komma överens längre.
Trött på att du inte kan acceptera hur läget är, utan istället framställer mig som dåliga.


nomore. nomore...
-

Lucia idag. Det var kasst. Totalt kasst. Falskt. Och tråkigt.
En timme i stan, sen hem. Nödvändigt? Nae, inte för fem öre. -.-
-

Idag ska jag plugga som ett svin till ett prov vi har imorgon i Projekt och Företagande.
Jag är kass i sån skit, men ja, det tillhör ju det med. ;/
-

Imorgon ska jag, efter skolan, träffa Dennislilla. Ska bli skitkul! :)
-



I dont know why, but today i feel miserable. I feel dumb. Stupid. Wrong.
It feels like I have so much stuff inside of me, that needs to come out.
It feels like a whole, full of shit.
It feels like, if you where here, I would scream so loud, in your ear, that I cant take this anymore.
I would tell you that I am sick and tierd of your shit that you are giving me.
And tell you that you need to leave me alone. Now.
'Cus if you dont, soon things will end up bad.


sorry.
-

I need to let things out. Orelse I will explode.

what the fuck, I dont need this shit?
hell no.



fuck off.
-






gah! I feel so much anger inside of me. I dont know why.
shit. Soon I will smack you on the face. >.<




/IGNORE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback