tänk om..

fjortisarna i min klass kunde hålla käften och sitta still?
då hade skolan inte kännts så dryg.


har inte vidare lust för skola alls idag.
men ja, lets do the best of it all....!

ska köpa skor och julhandla nu i veckan. och den 17e ska jag vara barnkalasledare! haha. men jonna:D vi kommer äga de små barnen. fuckin shit, kom på en sak, då kan man ju svära och annan skit som jag gör 24/7. hahaha:D taskigt läge.... men jaja, sånt löser sig.
-
Idag, gör jag inget. ut och gå iaf.
imorgon, inget.
på torsdag, träna.
på fredag, barnvakt.
på lördag, ?
på söndag, ?


skön vecka.
















fuck this miserable life. <3

Kommentarer
Postat av: Fredrik

jag tycker om dej! :) massor :D:D:D:D:D

hoppas du får det mysigt imorgon me tessa :D:D puss!

2006-12-09 @ 01:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback