And the reason is you..

Ooh my, this song is wonderful...
-
Har jobbat idag, fy vad det var tråkigt. MEN det som gör mig lite stark iaf är att jag bara har två dagar kvar!! :) Jisses vad skönt..

Efter jobbet cyklade jag hem, åt lite snabbt och cyklade sen och mötte Tessa på VIP och sen efter den värma färden, (även mycket svettig och klibbig) for vi hem till mig, snacka lite, och slingade mitt hår.
Hade en mycket mysig och trevligt stund med dig gumman!! ooh, vi leker igen på lördag, *längta* :)

Håret blev bra iaf:) trots att färgen inte räckte;P haaha!
-

jobbigt
jobbigt
jobbigt
jobbigt
jobbigt
jobbigt
jobbigt
jobbigt
jobbigt..


Kommentarer
Postat av: Fredrik

håret blev ju bra sa du nu ikväll... va bra :) ses imorgon. puss :D!

2006-07-27 @ 01:11:40
Postat av: tehz

ohallaa bra. ja vill se la hår. ditt hår, nu! meeen ring sen, me love you longtime

2006-07-27 @ 15:33:55
Postat av: melle

Mjao, kanske.. thihi, ses på lördag tessa! ses snart fredrik:)

2006-07-27 @ 16:07:46
Postat av: melle

Mjao, kanske.. thihi, ses på lördag tessa! ses snart fredrik:)

2006-07-27 @ 16:11:36
Postat av: melle

Mjao, kanske.. thihi, ses på lördag tessa! ses snart fredrik:)

2006-07-27 @ 16:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback