Ändrat men bra,

Sitter just nu och tittar världens största fluga, helt ärligt talat har jag ALDRIG i hela mitt liv sett en så här stor fluga! JÖSSES. Den är fucking disgusting.. -.-

Här det ändrade planer, läs nu detta;
fredag kommer Fredrik till mig, och här stannar vi tills på tisdag, på tisdag åker vi hem till honom i Uppsala/Tierp och jag bor där tills på söndag. Nu helgen har vi tänkt att boka upp Dennis och Tessa någon kväll om dom vill ;)
Och Fany barnet som egenlitgen vi skulle träffa i Uppsala, ska vi nu tvinga ner hit över någon dag. WIE! Allt löste sig, vilket jag inte trodde det skulle, men det gjorde det. tihi.

-
Idag har jag inte jobbat, nej jag vet, men  jag har ONT i min mage så jag skolkade idag igen. Men jag ska inte göra det något mer för detta är ju trots allt min sista vecka!! :D

Så idag har jag slöat, tränat och ätit god mat som Robin och hans kompis lagade, mummZ.

Imorgon ska jag jobba, oh ja, och senare efter det ska jag möta Tessa på Landhs där vi ska fika och ha det trevligt, sen går vi hem till mig och hon hjälper mig att slinga mitt hår, thihi! :) Sakniiish!

torsdag kommer Jonna sötnos komma hem till mig och leka med mig. tihi!! SAKNAR DIG. :)
Ja, det var fan inte igår vi såg varandra. plutt.

Och på fredag och framåt vet ni vad som händer. ;)
-

Andreas, hoppas allt är bra med dig. Vi hörs på fredag!
(har fått en tid hos läkarn den 7 aug. 09.00. bra va? )
:)


pussmig

Kommentarer
Postat av: Fredrik

muhaha, jag kommer ner istället. Massa bra!! :D

2006-07-25 @ 21:24:22
Postat av: melle

yeapyeap! :) tihi,

2006-07-26 @ 07:24:17
Postat av: Fredrik

VI ska ha såååå kul. speciellt med bubben och tessa igen. fyyyyfan vad jag saknar dem! :DD:D:D:D:D

2006-07-26 @ 14:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback