Bakning och god mat

Yeah, idag fick jag gå till jobbet, och det var mindre kul. jobbigt, stressigt och ont i fötterna.
Väl där, varm som en jäkla kokat gris, började jag ordna med disken som den där äckliga tanten dirigerade mig till. Jag gjorde hennes fucking jobb, medans hon gick och pillade sig mellan tårna och fikade. Äckliga tant. Hon är typ, omänsklig. Hon har superdupermega äckliga ben, dom är typ.. du vet där vristerna är, alltså, anklarna, smalbenen, you get it? Där har man ju ''former'', (de är inte som raka stockar) men JO hennes är det, de har inte en form, de är tjocka som mina lår, (hon själv är inte överviktig). det är aslustigt. aja, du kanske inte fattade hur jag menar, men det är iaf skumt.

Iaf, sedan, framåt eftermiddagen kom äntligen Åsa, (en annan arbetskamrat som är TREVLIG och runt 20 år) vi bakade kaka, :) god sådan, vi pratade skit och hade det najs. tih.. *

Ja, jag avslutade dagen med en kakbit sen for jag hemmåt. Hemma höll de på med matlagning för fullt, (fick även reda på att det hade hållt på sedan nio på morgonen) jisses, det var mycket mat.

Ja, sen kom gästerna, vilka bestod av min mormor, morfar, farmor, hennes pojkvän och mina två tyska släktingar. Vi åt.. pratade, drack och hade det så där trevligt.. hum, dom hade, inte jag. Jag gick in efter att maten åkt ner i min mage och satte mig här. Skönt med värme...
-
Imorgon är det jobb igen, Åsa är ledig så jag får mindre kul.. men ja, jag får väl prata mer än vanligt med de gamla. eller något.. ^^
Sedan efter jobbet vet i tusan vad som händer. Jag har ju dock en skön en säng som jag gärna besöker efter en jobbdag. Skönt att soooova.

På torsdag kommer Tessa och Dennis till mullsjö, myyys!! :) längta. Ska bli massa trevligt att få träffa dem igen. Var ju längesen nu.
Vad vi hittar på vet jag inte än, men det lär vi märka. ._.


Fanybuny är trevlig att prata i telefon med, thii, barnet!! KOM NU. Vi kan ju alltid låtsas att det är v.30 nu? :) Hoppas du har det bra där nere i landet. Men ät inte  mer äpplen. suck;D thi.

-
På fredag, jaaaa, då kommer Andreas!! äntligen. Jo, jag saknar honom. Hoppas på att allt blir som väntat i helgen.
Och så är man ju bjuden på kalas med, just det, till Kajsa, antingen fredag eller lördag. treffligt. :)

Är inte flugor den äckligaste varelsen som finns?! JAG HATAR DOM! Dom är ta mig fan efterblivna, där de sitter och äcklar sig med sina äckliga små ben, eller när de kommer och väcker en på morgonen, eller som värst, mitt i natten! Jag hatar.. hatar dom.
:)

Puss på dig.

(varför jag skriver med ickekursiv text och på vänster sida är för att sebbz ska slippa bli yr)

;)

Kommentarer
Postat av: fany

ja, visst är flugor äckligast? ovanligt att vi har samma åsikter ;) haha.. när de kommer och väcker en på morgonen ja fy.

snart är det vecka 30 *sjunger* massa kul ska vi ha mwhaha ;)

du är med supergo att prata i telefon med förresten gumman, fast idag var vi ovanligt tysta ;) vi tar igen det imorgon med våra skratt :P

MASSA PUSSAR och lycka till på ditt minst sagt spännande jobb! :D

2006-07-18 @ 23:01:00
Postat av: Fredrik

jag tackar sebbz för att han nämnde det. fick fan huvudvärk när jag läser nedanstående inlägg... :)

intressant dag iaf :)

2006-07-18 @ 23:52:00
Postat av: pinky

flugor or gtfo

iof wastade jag en fluga nyligen och dumpade den i arvika, men that's life... :P

2006-07-19 @ 01:13:17
Postat av: sebbz

haha. tack så mycket :). flugjävlarna åtgärdas enkelt med basebollträ.

2006-07-19 @ 11:26:32
Postat av: melle

varse:)

haha, ja, men inte när man är trött och ligger i sin vama säng.. ^^

2006-07-19 @ 20:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback