blåsa på min tunga

aoch.. blåsa på min tunga, en sån där.. förkylningsblåsa. attans. ;(

igår kom tessa sötnosen hit, vi åt rostade mackor och spelade bluffstopp al night long. Så jäkla kul, men jisses vad trött jag var tillslut! haha! Jag somnade nästan stående. Jösses..

Vi gick till slut och la oss runt 4 tiden, gud vad jag somnade fort, SKÖNT!

Vid tolv tiden säger tessa att klockan är mycket och vi stiger upp, förutom Fredrik förstås, som ska mörna sig i timmtal.. ha!

Jag och Tessa gick ner till köket och plockade fram frukost och började mummZa i oss det. Och sen, ca 20 minuter senare kommer även fredrik, jisses, han sov inte flera timmar extra denna gång, tufft! Grattis gubben! :)
-
Vi skjutsade sedan ner tessa till stationen, hon skulle in och jobba i stan vid tre tiden. Vi åkte vidare till affären för att inhandla mat osv. gottis..

Hemma hos mig, städade vi och mös runt. Nu håller potatisen på att kokar, sen är det dags att hugga in på fiskpinnar, senapssås och potatis, MUMMZ! tihi, eller ja, eftersom det är tilllagat av mig kan jag ju inte säga att det var gott.. tih*

Nu ska jag gå från datorn, och göra något annat trevligt.
pussmig

Kommentarer
Postat av: tehz

sweetiepie! jag vill leka mer =( hihi. puss

2006-07-31 @ 22:17:29
Postat av: melle

miss sweetface! vill leka mer meeeed... puss!

2006-08-01 @ 17:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback