En dag hos en trött Lina

Idag är jag trött. Jag har inte sovit mycket denna veckan. Jag har ju varit i Uppsala på besök:)
Igår gick jag och la mig kl. 12 och gick sedan upp imorgon runt 11 tiden. Stoltish:)
Jag gick som sagt upp, satte mig vid datorn, pratade i telefon med pojkvännen Andreas,
gick och tog två mackor och satt och frös i tvrummet medans jag tittade på tv och åt mina mackor.
Sedan satte jag mig vid datorn igen, efter nåogn timme bestämde jag mig för att gå ut, käka middag med min mamma och min morbror och min lillebror theo.
Där efter kom mormor och morfar, de klippte sig, de fikade, jag tog en kopp kaffe och satte mig vid min kära dator igen. Där pratade jag med Fany, Andreas och Fredrik litegranna om allt möjligt nämnvärt.
Sedan.. hm vad gjorde jag då.. jo jag åt kvällsmat och kollade lite på tv med mamma och theo. Sen fick jag ett ryck och satte mig här.. IGEN. Ja idag har jag inte varit sådär värst aktiv av mig. Jag har varit kär i min dator, ovanligt kär idag. :) love yooou. hihi.

Imorgon börjar jag jobba. wie, finally ska jag göra något vettigt (som jag inte gjort de senaste 2 dagarna, usch vad slö man blir) Jag jobbar på ett ålderdomshem här i mullsjö, och NEJ jag kommer inte få byta blöjor och torka dom på snoppen, jag kommer typ få gå ut och gå med dom, (i snigeltakt, jippie, och de som känner mig vet att jag avskyr att gå långsamt) ochjag kommer också få läsa böcker och bara ge dom ett leende då och då. Trevligt.

Jaha. Nu vet du.. och ja, ha en bra fortsatt dag och ring om du vill något:)

Kommentarer
Postat av: fany

jag bara tar mig friheten att kommentera allt överallt :D
(vad bra jag rimmade till det där)

det är bra att du sover, äter och allt sånt där, jag är jättestolt över dig! :)
och så är det din första jobbdag imorgon, jag kommer sitta här hemma (på stranden för att vara exakt) på min lediga dag och hålla tummarna för dig, men jag vet att det kommer gå jättebra!

2006-07-09 @ 21:09:07
Postat av: fany

men vad surt. mitt hjärta kom inte med

2006-07-09 @ 21:13:27
Postat av: Anonym

awe, synd att dina hjärtan inte kom med.
Ha det så kul på stranden

2006-07-09 @ 21:35:29
Postat av: Anonym

xD

2006-07-10 @ 11:22:22
Postat av: Andreas

du sover jämt massor och du sover 4½ timme mer än mig pluss att jag jobber 9½ timme och du jobbar 6 :D fast du är så sööööt att man vill äta dig opp :p puss på dig

2006-07-18 @ 10:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback