I am home!

Yeah, allt gick bra och jag har pratat med en tant, fy vad synd det är om henne. Får inte ge ut nåogn info om henne, men gud, snacka om att man inte mår bra av att se de där stackars människorna. :/

Imorgon är det samma visa igen, längtar nästan, så jag kan få prata mer med dom och göra annat nödvändigt.
-
Idag ska jag försöka få pappa att skjutsa in mig till stan så vi kan köpa trådlöst. :D
finally. mih.

IHK vad jag är gladisbananis.
Jag och Fany ska planera idag, om när, hur och var hon kommer och så vidare.
jippie, som sagt, LÄNGTAR jag som faen! :)
Banan i dig, ja tack gärna.

Måste berätta en sak,  haha!
Det finns et akvarium där jag jobbar, och när jag och de andra gamla satt och studerade de små fiskarna sa plötsligt en tant ''Jag hej, kom då! Koooom då!!'' och pekade på rutan på akvariumet, men guess what hon pekade på? Haha, ett grässtrå. Hon alltså och pratade med det, och frågade frågar som ''vad har du där? Jaa, en liten godisbit, men vad fin du är! Jaa!!''

Gud alltså, jag kunde ju heller inte bara börja skratta, för då skulle jag ju vara tvungen att förklara mig, så jag log lite och höll med typ. :D haha.

Vadf svårt det är att fatta vad dom säger ibland, jösses, vissa av dom talar så otroligt otydligt och oförståeligt. Men ja, vad gör man inte, man håller bara med och ler lite^^,

Nu ska jag fortsätta tjata lite på pappa, hihi,
Pussa mig,
ringer dig sen Fany.
:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är superduperstolt över att du hjälpte damen så bra idag gumman! :D haha. utan dig hade hon nog... ehm.. gått vilse ^^

vi hann ju inte planera så mycket idag :( men jag ska kolla biljett och sånt nu :)
haha, fortsätt håll med och le på jobbet ;D

maaaassa pussar! :D:D

2006-07-10 @ 19:45:52
Postat av: fany

varför kom mitt namn inte med? :(
FANY SKREV INLÄGGET OVAN ;D

2006-07-10 @ 19:46:17
Postat av: mellelina

Hihi, tack gumman! :) Ja hon hade nog det, stackarn.. :P undra om hon ens kommer ihåg mig nu när jag kommer tillbaka.

Ja, kolla på du, så hörs vi sen i eftermiddag. ring någon gång under de senare tiderna på dagen:)

pussilago!

2006-07-11 @ 08:41:55
Postat av: Andreas

haha du är rolig du älskling! ;D

2006-07-18 @ 10:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback