Jag vill vara luft, jag vill glömmas bort!

(8) laaalaalaaa!
-
Fredrik det lilla barnet ligger och sover, jag sitter framför min fina dator och lyssnar på Dia Psalma för omväxlingsskull, käkar macka och tänker på vad som måste göras idag..
tvätta, vattna blommor, städa, handla och äta.. typ.

Senare idag kommer sötnosarna Dennis och Tessa, som vad på konsert igår, tyfft, måste få lukta på tessas skor som är signerade. thi:) Inte för att jag lyssnar på Backyard Babies men dom är riktigt bra! :)

Vi ska baka kladdkaka, så mycket är iaf bestämt, sen vettitusan.. mih:)
-
Cascada 4lajf,
haha! ne men dom är bra ._.

-
Macka är gott , när man är hungrig, eller är det bara jag?

JAG SKA ALDRIG MER JOBBA PÅ BJÖRKGÅRDEN IGEN! :D yeeeeay! so fucking great!
fick blommor igår med, rosor superfina. tih, :)

Jaja, det vatr la lärorikt, eller något. Eller ja, jag fick pengar för det so shut the fuck up.
-

Ne du, nu måste melle börja städa, och väcka fredrika. pussislagoos

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ni kvinnor måste för fan lära er att sluta väcka mig hela fucking tiden :=)!! :D:D


puss!!

2006-07-29 @ 19:11:51
Postat av: Tehz

awwiiiiiiii. ni är så bra!

2006-07-30 @ 11:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback