jag...


(x) har gråtit efter ett besök hos frisören
(x) har skrivit brev till någon i Afrika
(x) har cyklat utan händer
( ) hatar kärlek
( ) är höjdrädd
(x) har hoppat från ett fönster
(x) har vandrat några mil
(x) har hånglat med en av samma kön
( ) har hamnat på sjukhus
(x) har förlorat någon jag älskar/älskat
(x) har sagt nej till sex
(x) har druckit vatten upp&ner
( ) har dödat någon
( ) har ätit säl
(x) har bakat sockerkaka
( ) är kär i någon
( ) har velat dö
(x) har/haft converse
(x) har känt mig som ett as
(x) har lyssnat på samma låt en hel natt
(x) har ätit godis istället för att gråta
(x) har skrikit hora/bög till någon
(x) har varit ordlös
(x) har skrivit på någons arm
(x) har dissat någon som ringt på min mobil
( ) har varit otrogen
( ) har hatat någon som jag egentligen älskar
(x) har ångrat mig
(x) har varit svartsjuk
( ) har hostat blod
( ) har låtsats att jag var en fjäril
(x) önskade/önskar mig en kyss
(x) tycker om kladdkaka
(x) har ätit middag med någon jag tycker om
( ) har hatat mina föräldrar
(x) har ätit jättemycket och sedan spytt
( ) HATAR min kropp och mitt utseende (palla hata?)
(x) har spelat gitarr
( ) har spelat nyckelharpa
(x) sjunger/sjungit i duschen
(x) har skrikit dig hes av panik
(x) har sett någon dö
( ) har varit med om en katastrof
(x) har vibrerat av nervositet
(x) har skrattat så jag grät
(x) gillar gröt
(x) har haft solen i ögonen med ett leende
(x) har tagit någon på röven
(x) har blivit kysst av någon som jag aldrig trodde skulle kyssa mig
( ) har hånglat på tunnelbanan
( ) har varit så full att jag inte kunnat gå
(x) har gråtit i någons närvaro
(x) älskar regn
( ) har hört Cirkus Miramar
(x) är fortfarande riktigt liten och svag innerst inne

Kommentarer
Postat av: Fredrik

jag har en likadan på min hemsida nu :)

fredriklarsson.org !!

puss :D

2006-07-24 @ 12:14:35
Postat av: tehz

jag..

(x) saknar melle och vill träffa henne i veckan!

2006-07-24 @ 15:27:13
Postat av: melle

jag..
(x) saknar tessa också, och undrar om vi kan ta en fika i veckan.

2006-07-24 @ 15:38:12
Postat av: tehz

jag ska...

(x) ta en fika med melle på onsda :D

2006-07-25 @ 14:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback