Jobb och spring

Idag vaknade jag av klockan som vanligt kl kvart i 8. Jag gick inte upp förens tjugo över 8, men det är en annan historia. (trött...) Andreas ringde, jag grattade honom på hans 18 årsdag! Stor pojk jag har nu! :D
Hoppas din dag blir fin och bra. Och sebbz, gud vad snällt gjort! Du är gullig du! ;)

Sen gick jag till jobbet, som jag älskar såååå mycket.. (ironi om du inte förstod).
Jobbade, hade tråkigt osv.. Sen åkte  jag hem och pratade med min sötnos, och fany, som också är en sötnos! :) <3

Sen... åt jag mat.. ehm, sen.. gjorde jag annat och sen sprang jag. Så nu har jag klarade av hela min dag, och jag är ganska nöjd med den.

Nu har jag jobbade halva tiden, så nu är det bara lika mycket kvar, SKÖNT!
-
Idag ska jag bara dega, tills klockan blir runt tio, då ska jag sova igen.
imorgon, wie, då träffar jag Dennis och tessa!! :)

På fredag kommer ANDREAS!! FINALLY!
(ska även på kalas på fredag hos Kajsa, mys) <3

Ring om det är nåogt du vill säga, eller bara snacka skit, sånt som jag rä bra på. :)

puss på dig.
saknar fdig, känn dig träffad! ->

Kommentarer
Postat av: sebbz

fyller folk 18 så gör dom. värt lite ansträngningar, särskilt för folk jag tycker om :).

halva tiden? hur mycket är det kvar då? hm. två veckor?

2006-07-20 @ 12:58:08
Postat av: melle

sant så sant.

Nej, nästa vecka är min sista! :D

2006-07-21 @ 16:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback