myspys

Ja, igår kom Dennis och Tessa, som sagt. Vi åkte till affären och som vanligt kunde dom inte bete' sig som folk utan körde rally med kundvagnen.. kul.. Jag och tessa stod och ''kände inte dom'' just då. Till slut blev dom som tur var tillsagda så vi kudne fortsätta med shoppingen.
Vi åkte senare efter det hem till mig igen, lagade tacooos med hög musik spelandes. Underbart fint och mysigt hade vi det. Vi käkade, pratadepratadepratademassor.
Senare åkte Fredrik och Dennis iväg med Robin och hans kompisar in till stan som ''saabexpress'' och fick 400 kr för detta. Haha, lättförtjäntna pengar.

Under tiden lagade jag och Tessa kladdkaka, som blev OTROLIGT god om jag får säga det själv.. thih, right?! :D Ja, ni älskade den, jag vet.. ;)

Ja, tessa och dennis for sedan hemåt runt 11 tiden. Vi hade iaf en kanonbra kväll!
Jag och Fredrik förflyttade oss upp till mitt rum och kollade, eller ja, började kolla på Jurassic Park - The Lost World, tills vi somnade, haha!

Senare, dagen därpå, fortfarande mätta efter den underbara tacosen, kollade jag klart på filmen medan Fredrik sov, eller.. "mörnade" sig som han så fint kallar det.

Efter det. ja, då städade jag efter gårdagens stoj och gjorde det någorlunda fint. Min bror, som alltid, satt vi datorn och möglade. Han har slagit rötter eller något sånt här. (så som jag....) *puss på dator*


Senare, åkte jag och fredrik till affären, inhandlade underbart mycket godis, vattenmelon, cola light *mummZ*, hallonkräm (observera att det ska vara HALLON) och även underbara rostmackor. Så nu är de kommande dagarna räddade. :)
tih*
Vi ringde sedan sötnosen tessa och pratade lite, bad henne komma hit ikväll och göra oss sällskap och även sova här. mys gumman! :) du är så bra!
-
Detta blev ett ovanligt långt inlägg, trevligt.

Jag har precis duschat, gjort mig iordnign och allt där efter, fredrik är nu inne i duschen.
Jag hamande här, för ovanlighetens skull.. hrm!

godisgodisgodisgodisgodisgodis är gottgottgottgottgottgott!
iaf med rätt innehåll. :)

puss på mig, nu ska jag fortsätta lyssna på musik och pilla mellan tårna.


Kommentarer
Postat av: tehz

oh ni var SÅ underbara. you saved my night. jag älskar er och trivs så otroligt bra med er, ville inte åka hem =/ hihi. puss

2006-07-31 @ 17:13:00
Postat av: melle

JOBBAR INTE DU DIN BUSE! :D

2006-07-31 @ 17:39:24
Postat av: Fredrik

visst hade vi? :D massa kul och bra... jag hade det mega kul... fan va nöjd jag blev :D:D:D

tack tessa!!

puss på er båda!

2006-07-31 @ 17:56:14
Postat av: tehz

jo ja jobbade en timme. sen hade ja jättetråkigt härhemma.. typ som nu =/ tänker bara på dennis hela tiden. =( me love you guys!

2006-07-31 @ 21:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback