Ready for work!

Vaknade klockan 8 av väckarklockan.
Gick upp, sminkade mig, fixade håret och kissade:)

Nu sitter jag här, påklädd och nyligen ätit frukost som bestod av två mackor och ett glas jucie.
Jag ska gå till jobbet om typ 10-15 minuter. Fy, känner mig lite smått nervös. Haha.
Nej men det ska nog gå bra.

I alla fall kommer jag uudatera mer när jag kommit hem och så, så kan jag berätta om vad som hände och sådär. Och sen ska jag telefonera med
Fany, ;) Hon kommer till mig v.30, på söndagen!! :D LÄNGTA!
Picknick tajjjm, och massa annat kul kommer ske då.

Nu till helgen tänkte jag leka med min vännor här i dessa trakter.
Senare, om sisådär två veckor händer det grejer. Meeen, det är inget du får reda på.



Ne, uppdaterar som sagt sen, nu pyyyser jag.
wish me good luck honey!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback