Mattematik A

Idag gick jag upp runt 6 och började göra mig iordning. fytusan vad trött jag vart, och är. Jag har sovit runt fyra-fem timmar inatt... YÄS. lyckat -.- Bra start på veckan? haha.

Skulle egentligen tränat idag, men jag hade inga skor att träna i, höhö. Så jag får vänta tills på onsdag. Tessa och jag ska pumpa^^ haha:D Vi är bäst! :)
Ska köpa nytt månadskort nu med. Och komma igång ordentligt, och sluta fuska. Jag ska fan skaffa mig rutiner. Det är dags nu.
-
Förut hade jag Datorkunskap, det var segt, men lätt. Så jag gjorde kalrt allt jag skulle. hihi.
Nu och jag matte, jag gillar inte det. Och det beror på att jag är kass på det. Jag.. är väl blåst eller något;)

Nästa vecka, på måndag har vi matteprov. Usch, det gillar jag ännu mindre.. :/
-
På onsdag och fredag ska jag träna dåråå, och på fredag ska jag och Tessa pussas. Vi ska baka och kolla på film och vara allmänt gulliga. iiihk! <3
Sen.. vettefan vad som händer. Men något händer säkert=)

Jag ska nog jobba klart med matten nu, så jag kan åka hem. nuuuuu!



/ignore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback