När kärleken föds..

Alltså, jag ogillar Shirley Clamp ganska fett, men den låten, oh my. Den är riktigt fin!
-
Sitter i Tierp som vi anlände till igår. Det hä soft här. AVslappnat och skönt.. Säger inte att det inte är det hos Bertil.. men här är det så.. ute på landet känsla.. fattaru? :P

Jag börjar få ångest. Det är redan lördag.. imorgon åker jag hem. fan.. Jag pallar inte. Nej. nej nej nej nej! Jag vill inte bara.. åka. Jag vill inte härifrån. Jag vill inte! Jag vill verkligen inte vara utan det här. Det är.. cp. Det har varit så perfekt den här veckan. Allt. Allt har varit underbart. Och nu, nu ska jag åka ifrån det. Jag vill inte. Jag trivs för bra för det. Jag vill ha det här resten av mitt liv. Jag lyser...... :)
-
Ikväll blire kina mat och mys. sen ska vi hem och ha kuwl^^ wiho.

Imorgon.. min buss går från Uppsala 17.15. Jag vill INTE. helvete.......











när kärleken föds, har den inget namn.
men jag vet att jag funnit den.

F
-
/ignore

Kommentarer
Postat av: Fr

bäbis, så fint... tack för en underbar helg.. helt underbart fint :D ringer dej sen.. puss!

2006-11-05 @ 17:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback