Som sagt...

så blev den här helgen mycket luddig.
Jag har varit sjukanmäld sen tisdagseftermiddag.
Jag har kommit fram till att det inte är någon sjukdom jag har drabbats av, utan att det är min mage (som ni flesta vet) har tagit ännu ett steg mot att bli värre. Eller ska vi säga tre-fyra steg till?
Jag har nog aldrig i hela mitt liv haft denna underliga smärta och känsla i min mage som jag nu har. Och jag kan lova dig/er att det är dumt, dumt dumt dumt och åter DUMT att inte sköta om sin kropp. Det har jag nu lärt mig. Så. ja, jag råder dig/er fett att vara försiktig.

Vill inte gnälla mer här. Men ja, nu vet ni om det.
-
Idag skulle Tessa egentligen kommit hem till mig och myst, men så blev det inte. För min storebror har förmodligen fått någon sväng av maginfluensa. han mår illa and stuff. Så jao.....

Morgondagen vet jag inte riktigt hur den kommer se ut. Antingen ska jag vara med min sötnos Jonna, eller vara med Claes. Vi får se vad dagen erbjuder.
-
Ikväll har jag bara suttit, legat och.. ja, legat i sängen/soffan och kollat, skrivit, chattat och sån skit heeeela dagen - kvällen. Inte såå kul, så nu hoppas jag på att jag ska få KUL imorgon. För det behöver jag.
-
Ikväll till imorgon är min babe på kryssning - Stena Line (stava?) på personalfest. Där han ska ha kul och pussa på flickor^^ :) Hoppas han har kul!! Saknar honom dock.. men ja, vi ses ju på torsdag!! :) miih!

Jahaa, nu vet jag inte vad jag vill skriva mer. Ska väl fortsätta kolla på tv, som inte är ett dugg intessant. Men något måste ju fördriva tiden? usch.. Kommer nog sova tidiiiigt ikväll.

take care biatches.



/IGNORE

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Wiie, jag hade det jätte kul och bra!

Hoppas du hade det kul å så :) lr, jag vet att du hade det bra :D nu är jag på kontoret, ska jobba några timmar, sen ska jag å pappa mysa me kina mat och nån bra film :D...

ringer dej snart igen, eftersom det är upptaget hos dig!

2006-11-26 @ 14:50:30
Postat av: melle

:) gooodi. hörs sen babi.

2006-11-26 @ 16:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback