wiiiiiho!

Kära datorn är tillbaka som ny... I LOVE IT.

Nu ska jag fortsätta m,ed att installera allt och göra massa.. miiiih!!! :D



pusspuss

(skriver nog mer ikväll.)
------------------------------------------------
UPPDATERING
Nu har jag lite med tid över så jag tänkte berätta lite om min helg och så...;
Fredags: Jag har fått veta att Fredrik ska komma med tåget till Jönköping klockan fem, där jag ska vänta på honom. Och att jag skulle vara med Tessa i skolan fram till kvart över tre och göra henne sällskap. Vem tror du kom och körde som en galning, i en ny, fin, underbart sexig Saab 9-3 Vector? Om inte Fredrik Larsson, my babe. Fan vad förvånad jag blev..! haha. så söta är dom. Tessa och han haded tydligen planerat det sen innan. Busungar:P

Jag och Freedrik åkte hem till mig och gjorde oss iordning och sen kom gäster - Pia och Janne och Carro, min mammas kusin och hennes familj. Vi käkade gott och hade roligt. Vi kollade p¨å idol med. mysigt som fan.

Lördag: Vi vaknade runt 12 och bestämde med Yessa att vi skulle hämta henne i stan. Vi gjord det. Sedan i mulljsö handlade vi tacos och annat gott. Åkte hem och lagade det och hade massa mys. Kul som fan. Även lite läskiga inslag..... (hemlig del det där..)
sen fick jag asont i magen och blev allmänt sur och tråkig och somnade.

Söndag: Vi vaknade runt halv två. (haha). Vi gjrode oss iordning och åkte sen in till stan och kollade runt lite på A6. Jag kollade på skorna jag egentligen hade tänkt att köpa. Men det blir nog inte dom. Hittade ett par andra, dock lite dyrare, och Tessa och Fredrik tyckte inte dom var lika snygga. Men jag tycker dom är kalassöta! :D Så det blir nog dom.. hihi.

Sen åkte vi hem (lämnade Tessa i stan med). Hemma segade vi allmänt och inhandlade goooodis. Och sedan fram mot kvällen satte vi oss vid datorn och kollade på När lammen tystnar. Den var gaanska bra. Inte vad jag väntade mig, men ja. Den funkade. Sen somnade vi.

Måndag: Vi vaknar klockan 7 och jag går upp medan Fredrik lilla sover vidare. Jag gör mig iordning och väcker fredrik runt halv åtta. Vi går ner och äter för att sedan åka in till stan. Där säger vi hejdå. (jobbigt... som fan. jobbigare än på länge) Och ja, sen gick jag in till skolan, en timme sent. Jobbar lite. Skolaskolaskolaskola. Sen åkte jag hem runt halv tre. Och fick reda på att jag fick VG på mitt matteprov! :D yeeay. (väntade mig runt ..... ig^^) haha.


Nu sitter jag och har jobbat en del med engelskan och kollar på tv.
-
Nu ska jag fortsätta kolla på Outsiders.
Puss babi,

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Va bra att du fick tillbaka den :) glad jag är :D hjihih... jag kom till jobbet 1245 typ. allt gick bra. saknar dig. hörs senare... puss babe!

2006-11-20 @ 14:40:00
Postat av: Fredrik

VG?! fan va nice, see... det blev ju bra tillslut! massa stolt är jag! DUKTIG MELLE! nu ska jag dra hem från jobbet. sålde nyss till en kund, massa bra. ringer dej inom kort. puss!

2006-11-20 @ 20:47:45
Postat av: Anonym

okej:D hihihi. tack sötnos. psuspusss

2006-11-20 @ 20:57:26
Postat av: tehz

duktiig du är sötnos. du är bra vet du det!! i love you.

2006-11-21 @ 01:24:15
Postat av: m

tack sötnos. nae, inte lika bra som du! pusspuss! love.

2006-11-21 @ 06:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback