Dear Mr. President

How do you sleep while the rest of us cry?
How do you dream when a mother has no chance to say goodbye?
How do you walk with your head held high?

How do you feel when you look in the mirror?
Are you proud?

What do you feel when you see all the homeless on the street?
Who do you pray for at night before you go to sleep?


Så jäkla bra låt, det är fan läskigt! Pink - Dear Mr. President
värd att lyssna på. Tro mig.
-
Idag hade jag prov i word, mah gad vad lätt. :) skönt. För jag hade inte övat ett piss. haha. Vilket flyt.
Sen tog jag bussen hem, och satte mig här för att öva på mitt prov, idrott. Det är lite lätt svårt faktiskt. IG, yeeeeah:)

Imorgon ska jag leka med Andreas, miiih:) sötgöte.
-
Helgen ser mycket bra ut;
Fredag, träna med Tessa, sen hem, träffa Sebbe, och sen mysa hemma hos mig.
Lördag, jobba på disco i Sävsjö, naajZ. Sen sova hos Tessa.
Söndag, ev. Huset på disco med flickvännen Tessa.

mysigt.

nu ska jag ge mig på ett försök att plugga igen. suck -.-

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Wiie, hoppas du får det kul nu :) nu ska jag forstätta att jobba. Ringer dej sen. Puss!

2006-10-24 @ 17:57:02
Postat av: melle

klart jag får:) jag är ju med flickvännen;) pussis

2006-10-24 @ 18:09:48
Postat av: melle

klart jag får, jag är ju med flickvännen;) pussis

2006-10-24 @ 18:11:53
Postat av: Anonym

palla mitt internet. efterblivet:/ haha

2006-10-24 @ 18:12:29
Postat av: tehz

ooh. älskling. huset? haha. de va mer än ja visste, men jatack :D

2006-10-24 @ 21:35:18
Postat av: melle

haha, men bara kanske! ;D

2006-10-24 @ 22:22:20
Postat av: tehz

äääh. jaja ;D whateeeever.

2006-10-25 @ 10:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback