Dennis lilla vännen.

Nu ska jag skriva en blogg. endast tillägnad Dennis Karlsson. Vill du veta varför? jo för en gång när jag skrivit en liten kommentar om ett gäng vänner, och frågade Dennis om han hade läst det fick jag svaret: "Oh men suck. Det hade varit gulligt om du typ skrivit värsta långa bloggen om mig, men vadå?? Vad får man? En rad. fyfan.." så. ja.

Dennis, är ett barn som föddes.. någon gång för ett gäng år sen, sisådär 20 år sen. Han bor på landet, och har syskon, mamma, pappa och hund.. och hans syrra har häst med. gulligt.
Dennis ligger i lumpen för tillfället. Han är sån där duktig sak som håller på och skiter i skogen och springer femtioåttatusen mil och sover en timma om natten. Han är stålmannen.

Han är hemma.. nästan varje helg. Ibland mer, ibland mindre. Senast han var hemma, var igår. Och i lördags var han hemma hos mig. det var trevligt. För han är söt. Sötare än sin egna mamma, och det är inte illa vill jag lova.

Dennis är snäll. Han och jag har kännt varandra i.. vad är det nu.. två-tre år kanske. Vill du veta en sak? Jag har till och med varit kär i killen;) tihi . i am so gAy .
Ja.. och vi hade en skiit fin kontakt ett tag. Som vi tyvärr tappade.. :/ men ja, jag tror vi är på en jäkla god väg att få en finare kontakt än då. Han är liksom.. dennis. My lover.. eller. ja. slyna iaf:) remember? mohaha. Dennis lilla barnet. Han kör bil som en galning och skrattar hela tiden. Han är också jävla tankspridd och har de mest konstigaste förklaringar och funderingarna i världen. Och det är just det, just det som gör Dennis till Dennis. So damn cute!

Dennis lilla barnet. melle saknar dig. melle tycker om dig. skitmycket. du är en vän att ta vara på vill jag ju lova. och jag tänker bajsa på din fis när du kommer hit nästa gång.

Älskar dig. /din vän, Melle.

Kommentarer
Postat av: tehz

så sött. så dennis.

2006-10-03 @ 23:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback