everything i do, i do it for you

Jag somnade innan idag, runt halv sju tiden, och vaknade igen runt åtta. då gick jag ner och gjorde iordning toast. gott vad det. kollade lite på tv. tjatade med mamma. segade. sen gick jag upp hit igen.

satte mig i min säng. snackade i telefon med fredrik. sen satte jag på click och kollade på den. grät lite. ja satans helvete vad fin och jobbig den filmen är. så jäkla bra!

sen när den var klar, vart jag inte trött. så jag satte mig vid msn, och här sitter jag nu.. snackade nyss med andreas, men han skulle sova, så nu är det bara ceder och claes. jag och claes skickar massa låtar. ja jisses vad fina låtar det finns. låtar som får en att tänka.. kanske för mycket..  ?
-
Imorgon ska jag inte till skolan. Är sjuk.
Min mage gör ont idag. Ondare än vanligt. when is it going to end? i am so god damn sick and tierd of this shit.. stop hurting me. stop.. please.
Doktorer är inte så bra som man tror. Dom är ganska efterblivna faktiskt. Vet inte hur många gånger jag vart där. Dom hittar ju inget? Är det mig det är fel på? Är det jag som inbillar mig? kuk..

-
Im not here to say im sorry, im not here to lie to you.
im here to say im ready, that i finally tought it trough.
im not here to let you love go, im not giv it up, oh no.
im here to win your heart and soul, thats my goal.


babe..
-
i wanna give you all of my heart.




/ignore



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag börja oxå gråta när jag såg click!!!

Postat av: tehz

oh sötnos. du är så bra!

2006-10-23 @ 20:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback