Helg full av skratt

tillsammans med Tessa min sötnos. I fredags tränade jag och Tessa, sen åkte jag hem till mig och kollade på idol och sov. Dagen därpå åkte vi till Ullared. Suck vad pengar jag spenderade..... -.-
Nya kläder inhandlade. Trodde aldrig jag skulle hitta något, men vafan, det gjorde jag. :)

Sen på kvällen när vi kom hem var Tessa hos mig. Vi gjorde tacos, kladdkaka och kollade på film. Hahhaa. Så jäkla roligt att spola fram och tillbaka på Freaky Friday, skrattskratt all the time!! :D:D hahaha, tessa, så jäkla skön:) Sen senarepå natten gick vi ut och gick och träffade philip. fysatan vad kallt det var. Men söta bilder tog vi iaf! :) Tessa tog dom finaste. :) Hon är sååå söt;)

Vi gick sen hem och la oss. Och vaknade sen klockan tolv på morgonen. Trötta som svin. Ja. sen hände det annat. Hon åkte i alla fall ifrån mig runt 4 tiden. Haft en kanon helg med dig gumman!! Verkligen=)
-
Nu sitter jag i skolan och segar. Trött som ett jäkla svin idag. Saknar fredrik, så jäkla mycket. Fyfan. Jag åker till honom på fredag. finally.... det här är plågsamt.. fredrik, underbara du..
-
Matte.. suck. Sen ska jag ner till friskis och träna, sen ska jag kolla på hockey. jösses ja.. :):D hahaa.



pussis

Kommentarer
Postat av: Fredrik

MUMZ saknar dig gumman, så fruktansvärt mkt! PUSS!!

2006-10-11 @ 00:00:52
Postat av: melle

mih, jag saknar dig med bebis. pusspuss!

2006-10-11 @ 10:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback