Jesus knows i am right

cus i know..

Jag pallar inte det här mer. Jag har varit sjuk till och från, mest till, sen fredags.
Det är fittigt jobbigt. Har varit i skolan typ.. två eller tre dagar den här veckan,
jag har inte tid att missa massa:/

men aja, thats life i guess...

Helgen då, den blir inte alls som väntat.
Idag, ska jag vara hemma, med mamma och kolla på idol och vara sjuk.
kuk.
Imorgon, hemma, med mamma, färga håret, vara sjuk.
kuk.
På söndag, hoppas jag innerligt att jag blivit frisk. För vara hemma HELA helgen går jag bara
inte med på alltså. Då hade vi ju planerat att gå till huset. Men jisses,
det kostar mer än man tror. Så ja, jag och Andreas och någon mer ska vara hemma
hos hans mamma och ha kul. JAG MÅSTE VARA FRISK.

Tessa, förlåt för hur helgen blev. Du vet att jag, precis som du, hade sett fram
emot den här helgen. Men tyvärr blev det inte som väntat. Förlåt gumman.
Men vi ska ha kul i Uppsala! :D hihi.
-
På måndag ska jag till Uppsala, finally. Det är dels därför jag ska ta det så lugnt i helgen,
för, för att jag skulle få åka till Uppsala i en vecka, vart jag tvungen att
vara hemma denna helgen, dels för att bli frisk och dels för att träffa mamma lite.
-
Visst, ska inte ljuga att det faktiskt känns skönt att bara vara hemma och slappa.
Men hallaaa, leka med Tessa då? :/

aja. Håret då, ska färgas. Jag lägger nog upp en bild när det är klart. (om jag blev nöjd
vill säga. haha, annars får ni inte se.. ^^)
-
Jag och Andreas lekte igår. Saknat honom. Det var kul. :) sötunge. hö hö.
-
Fredrik, i miss you. So god damn much.. it hurts. But sooooooon i'll be in you arms again! :)
-


Dagens (kanske veckans) låt: Genesis - Jesus Knows Me
-

Haha. ni som känner mig väl, vet att jag ALDRIG käkar värktabletter i onödan,
idag tog jag två värktabletter på samma gång mot mitt huvud. Mhm, skoja att jag hade ont
eller? fyfan. Visserligen har jag fortfarande ont. men inte lika. suck -.-
-
Everything i do, i do it for you. <3




/I AM OUT

Kommentarer
Postat av: tehz

du andreas och vem mer hemma hos han? du skrev någon mer. så ja var nyfiken. nej, ingen kul helg alls. krya på dig.

2006-10-27 @ 20:01:29
Postat av: Anonym

svarade ju dig på msn;) hörs sen. puss bejb

2006-10-27 @ 21:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback