Barnvakt åt Tessa

Ja, tessa är ju busig som hon är, och hennes mamma orkade inte med henne idag så jag fick ta henne. :/ suck.... Aja, är la bara att göra det bästa av situationen typ. Vi ska iaf kolla på tv, så jag får tiden att gå.

neeeeeeeeeeeeeeej, jag skoja bara sötnos! :D haha, jag och Tessa ska passa Theo lilla idag. haha;P Vi har precis käkat go mat, kyckling, ris, wook och sås. mummZ. <3
Just nu sitter vi och sllöar med varsin laptop, haha, så soft;) That's why I love JB. ^^

Ikväll ska vi kolla på finalen för So You Think You Can Dance. Och vi ska även kolla på Idol samtidigt^^ hur det nu ska gå;) haha.

yeahyeah.
love all my homies.
pussas  

Kommentarer
Postat av: tehz

walla, i love you too. men eey, waazz uuup?

2006-09-15 @ 17:57:26
Postat av: melle

wallaaaaa, i love you to. men ey, wht'scha doin?! kolal tv, käka gott, och prutta cola^^

2006-09-15 @ 19:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback