burnin' inside!

Igår var det skola, idrottsgenomgång på morgonen och sedan prjekt och företagande på eftermiddagen. Det gick framåt så att säga. Dock hade jag ont i huvudet och  var trött hela dagen, trots att jag gått och lagt mig halv tio dagen innan. Men jaja, jag är väl känslig eller något.. :)

-
Sedan, efter skolan, följde Tessa med mig hem. Det var mysigt. Vi pratade massa.
Kollade på tv, och bara slappade. Det var skönt. Jag gillar dig gumman, förbannat mycket!

Sedan åkte hon hem, och jag satt och pratade lite med mamma, och både min mage och om Fredagen (alltså om idag). Jag fick en tråkig nyhet av mamma. Som inte var kul att föra vidare till tessa, inte alls.
Men däremot fick jag också reda på igår, att FANY kommer hit, IDAG! :) Det ska bli mega kul.
Alltså, idag ska Tessa, Wetter, Fany och Dennis vara här och leka med mig.
Vi ska laga mat, och kolla på film typ. GUUUUUD vad mysigt! :)
Tessa.. me love you, more than you could ever understand! <3

Tack för texten gumman, det värmde långt in i hjärtat! *ryser när jag tänker på det*
-
Jag skulle egentligen till doktorn idag morse, som endel av er vet.
MEN tro fan att när vi (mamma och jag) kommer dig att det är stängt.
De öppnade alltså inte förens nio.. Och jag ville ha med mig mamma pga att jag inte har en aning om vad de ska göra med mig. blaaaaäääaäaääaaä... Måste gå dit själv sen. suck!

Jaja, det är väl bara att göra det antar jag. suck.-.-
-
Alltså, Tessa kommer hit runt 4-5. Dennis och Wetter kommer hit runt 7-8 och Fany hämtar vi på stationen kl 9. myyysigt! :)

Nu måste jag börja göra det jag ska så att säga.

pussas med er, mina babes!

(en person har nu försvunnit ur mitt liv, och jag säger bara detta;
det är inte jag som förlorat dig,
det är du som förlorat mig. )
:)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

genom att bara läsa texten förstår jag att din mage inte mår bra ;) stress bög :D:D puss söt

2006-09-02 @ 18:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback