Fany, spotta!

Nu ska jag ta mig tid och gå igenom min helg.

I fredags hade jag studiedag, massa skönt. Skulle då egentligen till doktorn med min mage. Men det var stängt och massa annat. Orkar inte berätta, ska iaf dit antingen imorgon eller tisdag.
Iaf.. Tessa kom hem till mig vid tre, då gick vi till affären och inhandlade tacostillbehör.
Sedan gick vi hem till mig och började fixa grönsakerna.

Runt 7 tiden kom Dennis till mullsjö, då hyrde vi också en film. Det blev till slut München, efter många om och men. (vilken vi inte ens tittade på.....)

Sedan, åkte vi hem till mig. Tjötade skit, och lagade tacofärsen, plus qournfärsen, för.. JA fany kom ju den kvällen emd!! :D VI åkte in till stan vid 9 tiden och plockade upp henne.

ohh! kul.
Sedan åkte vi hem. Dukade fram maten, och käkade, och försökte kolla på filmen. men vi struntade id et, för alla var trötta och totalt ointresserade av filmen. haha.

Vi satt istället och pratade och skrattade, poch bakade kladdkaka. jösses vad min mage INTE gillade den dagen! hahahah.
Eller vad säger du Fany? :P

Och fanys bästa kommentar, haha,
hon äter ju qournfärs, och i tacobrödet rann det massa över hennes händer
och då utbrast det plötsligt
"Ohmen, jag blir ju alldeles köttig!!.. eller.. det blir jag ju inte........"
hahaha, det var så jäkla kul! :) gumman då :)

Sedan åkte de hem runt ett tiden.

jag och Fany gick tilslut och la oss runt halv tre. Trött som grisar.
-
Lördag.. vi vaknade runt tio. Gick upp, åt frukost, Fany med sin ketchupmackor som det är slut på nu! :D hahaha. så jäkla söt är hon. jag menar, vemfan äter MASSa ketchup på en rostmacka? :D sötis..

Sedan tog vi cykeln, snabbt som fan ner till stationen och åkte in till Jkpg, där Fany inhandlade en jättefin västliknande kofta. typ:P Jättefin i vilket fall. Sedan käkade vi på mcdonalds. hon fick brosk i sin kyckling:) hahaha. Nu kommer vi till rubriken..
Hon fick som sagt brosk i munnen av sin kyckling.
F: "är det det jag tror det är, så spyr jag nu!"
M: "Fanny, SPOTTA!" *sträcker fram handen under hennes mun*
F: *finssfinssfinss, hämta en servett!!"
M: "Spotta fany! gör det!"
F: " Hämta en servett!!" *mer galen än innan*
Så jag sprang och hämtade en servett tillsut. hahaha, så jäkla kul.
Snacka om att många kollade på oss.
Jag har även försökt mig på blekingska.. det är litesmå krångligt, men jag lär mig nog tidsnog. :)

Sedan for vi hem, och kollade runt på internet, och sedan tittade vi på "ett monster till svärmor"
den var rolig. och vi åt paj med. matpaj.
fanys bestod av qournfärs, och min av köttfärs. massa gott! :) thanks mom!

VI satte sedan på Shrek 2, som fany tydligen inte sett, och somnade nästan i mammas och pappas säng. Så vi gick och la oss runt halv tolv. Fulla av godis och mat och sprite. Det var en riktigt jäkla kul dag!
-
Söndag.. vi vaknde runt tio igen, gick upp. Käkade frukost.
Fany åt sina två sista ketchupmackor. (hon ska nämligen slut med den fula vanan)
och sedan, duschade hon, och sedan följde jag henne ner till stationen och vinkade av henne.
Tråkigt att hon var tvnungen att åka hem redan :( Men jaja, det är så det är. hon kan inte stanna för evigt.. :P Trots att vi båda vill det;) hahaha. sötis.
-
Nu ska jag slöa resten av dagen, prata i telefon, massor med fredrik. massor. saknat det.

hahaha, fick precis reda på att bror min sett en viss....... hrm.. på krogen, haha, mammas reaktion var väl inte den roligaste.. hahahahah! kul..
"nejmen!! det har han väl inte??! neej! usch.. varöfr det??!?!"
typ. haha.
jaja.

Fany ringer dig sen, runt halv tre.
saknar dig gumman, redan.





Nu ska jag gå. pussas.



Kommentarer
Postat av: fany

OMGOMGOMG

2006-09-03 @ 18:53:43
Postat av: Ema

HAHAHAH!
Kommentarerna är SÅ Fanny ;)

Blekingska är ju inte så svårt :P

Postat av: fany

du är underbar

2006-09-03 @ 18:54:29
Postat av: Fredrik

haha det låter som ni har haft en rolig helg, vilket är bra! puss

2006-09-03 @ 18:58:25
Postat av: melle

hahaha.

Jo det är skit svårt ju! :P
som orden, mars, jord, bord och så... :P:D haha.

du är underbar fanny, massa bra!! :D
pussas

2006-09-03 @ 19:01:33
Postat av: Ema

maas, jåad, båad :P

2006-09-06 @ 13:56:19
URL: http://headphones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback