Farbror doktor

...som egentligen var en tant....
jo men det gick bra. har nu tagit runt 6-7 olika blodprover på mig idag.
Det gick bra, trodde jag skulle dö, mendet gjorde jag inte:P haha. ingen fara alls..
-
jaha, idag har man inte sovit bra alls. har drömt förjävliga drömmar och vaknar hundra ggr eller ngt..
suck.

Jag missade första idrottlektionen pga besöket hos doktorn.
nu väntar jag på att kl ska bli lite mer så jag kan åk in till stan för att sen har tysklektion.
såpass....

Idag ska jag ut och gå, skönt, tänka på annat... typ.
imorgon ska jag leka med tessa. :) mysbarnet.
på fredag kommer FREDRIK!! yeaaaah! mumms på dig sötnos.
sen ska vi leka med Tessa och Dennis med. tihi! sötisar.

Jag älskar min musik... jag lyssnar fan på världens bästa musik. tiiiih!


Saknar dig fredrik. massor... kom hit!!

pussas*                 

Kommentarer
Postat av: Fredrik

walla, hehe... yeap övermorgon ses vi... biljetterna ligger å väntar :) miss u ! Puss

2006-09-06 @ 23:41:50
Postat av: melle

oooooh, IMORGON KOMMER DU!! JAG DÖÖÖÖÖR VAD JAG ÄR GLAD!! ;D;D

2006-09-07 @ 08:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback