helt underbart..

I helgen, sedan fredagskväll till söndag eftermiddag har jag varit i Uppsala tillsammans med den finaste människan jag vet - fredrik.

Jag åkte från Jönköping klockan fyra och anlände i Enköping kl tjugo i åtta. Där hämtade fredrik mig, efetr att ha letat efter stationen i typ.. haha, en timme;) haha. Vi åkte sedan till Tierp, där det serverades jättegod pastasallad, som jag egentligen inte får äta, pga gluten, men what the fuck. ;) Och tro det eller ej, vi somnade halv elva! haha, så jäkla komiskt. totalt slut var vi. ^^

Sedan gick vi upp igen runt halv tio tror jag(?). Vi käkade lite frukost, gjorde oss iordning och sedan begav vi oss till CC's sommarstuga. guuuud vad mysigt! Där träffade jag Emelie, CC, Alex, Danne, Mario, Sofia, Janne + flicka, och nåra tjejer till^^

Först var vi lite i stugan, tills vi bestämde oss för att gåoch käka på resaurang, och guess waht, Fredrik, min babe, bjöd på middagen. alltså, det var ingen sketen pizza eller ngt, utan fiiin mat. typ grillspett, klyftpotatis, grönsaker och tzatsikisås. massaaaaa gott! mummZ. tack babe! i love love love love you! ooh, du är såååå bäst!! Saknar dig så min älskling!

Sedan åkte vi hem till stugan igen, där vi spelade kort och hade det mycket kul. ahhaha, så mycket jag skrattade då var det länge sen jag gjorde. ahaha, så JÄKLA kul! hahahaha.
emelie är rolig:D tihi..
-
Sedan gick vi och la oss och kollade på film och somnade. sedan var det morgon, och jag och fredrik gick upp runt halv tio. vi är duktiga:P haha. Vi käkade frulle och sedan korv och spelade bluffstop. jag ägde er alla. ;) haha.

Sedan åkte vi hem till Storvreta och träffade Bertil. mih:) sedan for vi iväg till stationen och sa hejdå;/ :(

Älskar dig babe. skriver mer antingen idag, eller ngn annan dag.

puss!

-
Nu har jag jobbat för fullt. Jag är så duktig:)  Nu har jag typ inget kvar, så där stressigt alltså. Bara lite kanske;P Nu är det lunch. och jag hade tänkt att gå och äta, om jag får med mig alla. suck-.- :P

pussas

Kommentarer
Postat av: Fredrik

åååh gumman, vilken bra summering utav helgen du skrev. myser när jag läser det :)! hade verkligen det toppen!! :) älskar dig! puss!

2006-09-25 @ 23:29:20
Postat av: melle

ooh ja, underbar helg alltså! Nu är det BARA tre veckor kvar tills vi ses... ;/ puss

2006-09-26 @ 06:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback