i do love you!


Fredrik, buws vad bra du är! me miss you, ses snart! lovelovelove!
Tessa, babe vad du är fin! Ses på torsdag!
Andreas, tack för att du är du, och att du tror på att vi kommer klara det här!
Fany, du är grymt bra, du förstår. tack för det!
Dennis, saknar dig vännen, mycket. Vill träffa dig snart..
Jonna, du är min fis, kommer alltid vara så.. ^
Jossan, tack för idag! Hade det mycket trevligt. Göra om det? :)


love you guys! <3
-
Har precis kollat på idol.. jag smälter...... maaamaamamamaa!!!
oh my;) me is a fjortis, i know. men ja, jag fucking smälter..
-
Imorgon händer.. hm, idrott och tyska. hade även tyskläxa som jag inte övat på. suck -.-
min dator är fortfarande på lagning. De jäkla sega pojkarna blir ju aldrig klara. -.-
på torsdag ska jag leka med tessa, miih, mysigt:)
på fredag.. PÅ FREDAG åker jag till fredrik! :D finally!


puwsas, nu ska jag ringa samtal.
muh.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

babe, du är så fin. Min fina gumma :) Tycker massa om dig! Puss

2006-09-20 @ 01:09:29
Postat av: Jossan

Tack själv. :) Ja, det är klart vi ska göra om det din bajs ;)

2006-09-20 @ 15:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback