jag kan kan kan!

yes, den 22:e, nu är det bestämt, då ska jag till fredrik. god damn i miss you honey!
-
Idag var det skola som gällde, allt gick bra och det var någorlunda kul. =)
Har inte haft så ont i magen idag heller, sooooft;)
-
Sedan, efter skolan träffade jag Tessasötnos på stan, vi gick runt.. i ett gäng timmar. VI käkade även glass och godis, som Tessa bjöd på. tack gumman:)

tycker om dig babe!! :D
-
Jaha ja. imorgon är det skola igen.. såpass..
efter skolan hänger Tessa med mig hem, då vi ska passa theo, och gotta oss framför tvn. :D haha. thats me and her together, ^^ haha.

På lördagen ska Jonna babe sova hos mig, najsbajs.


Aja, nu ska jag snart prata i telefon med Freddan<3

gonatt. puss

Kommentarer
Postat av: tehz

du är så jäkla bra babe! love ya.

2006-09-15 @ 08:18:18
Postat av: melle

du är bättre! ;D pussas

2006-09-15 @ 09:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback