Jonna är.. speciell ;)

Ja, Joonna kom till mig igår,haha, fan vad kul vi hade det. Handlade mat, lagade, åt, kollade påt v, satt vid datorn. Så jäkla kul hade jag! haha, jonna du vet;)

Hon åkte hem på sin lilla cykel för någon timme sen, så nu är jag ensam. Ska iväg runt sjön senare idag. Ska bli skönt. Mp3 i öronen och min fina hund vid sidan. :) myspys <3

Jag känner inte för att skruva speciellt mycket. Mer än att jag saknar fredrik. du är mitt allt babe! <3
i would never ever leave you.

pussas med dig.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

att ni trollen orkar med varandra är sjukt ;) hehe... bra att ni hade det kul å så :D.. puss!

2006-09-18 @ 23:19:06
Postat av: melle

vadå orkar med bvarandra? vem rä du?!=!=!=
!

2006-09-19 @ 08:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback