maked you fall inlove with me..

Jag saknar fredrik just nu så jag skulle kunna spricka....

Gubben, du gör mig knäsvag som ingen annan någonsin gjort.
Jag skulle kunna gör vad som helst för dig.
Du vet mer om mig än någon annan gör.
Du gör mig så lycklig.
Men just nu.. vet jag inte vad.
Jag känner mig vilsen utan dig.
När du inte är där och håller min hand känner jag mig hopplös.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen, du betyder mest av allt i hela världen, du är det finaste jag har och värdesätter dig så högt.

Jag skulle aldrig vilja göra dig illa, förstår du?
Förstår du verkligen hur mycket du gör för mig genom att bara vara du?
Förstår du verkligen att du är den jag vill dela resten av mitt liv med?
Jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Du är så jäkla BRA! Du förgyller min stund här på jorden.
Du är den jag vänder mig till i första hand, alltid.
Du är den som förstår mig bäst av alla.
Du är den som kan trösta mig som ingen annan kan.
Du är unik babe.
Vi är unika tillsammans..

Du och jag, vi två, är det finaste som finns.
Jag vill att hela världen ska få se vilken fin människa du är.
Jag vill att hela världen ska få se hur lycklig jag är.
Jag vill att hela världen ska se hur fint du och jag har det tillsammans.
Genom att bara vara sprider vi en underbar känsla vart vi än går.
I have never seen, anything, as beautiful as you!
Jag kan fortfarande inte förstå att det är du, DU, Fredrik Larsson, som är MIN. min... jisses.
Det är verkligen guld värt..
Tack älskling för allt du gör för mig.


/din melle <3

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Gumman, vad glad jag blir för det du skriver om mig! Tack så oerhört mycket! Saknar dig, ses imorgon! :) Älskar dig! PUSSS!!!

2006-09-07 @ 22:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback