Vilket jävla liv...

Ja herregud, är detta ett helvete utan slut?
När ska denna förbannade magont ta slut?
Jag börjar verkligen bokstavligt tröttna på det här.
Jag vill inte ha det så här, so do something about it, please.

Får provsvaren på måndag är det tänkt.
-
Om ni undrar varför jag sitter och skriver min blogg kl 8.51 på en onsdagmorgon när jag har idrottslektion egentligen är det bara för att jag inte är i skolan idag.
Jag var påväg, till stationen, tills jag insåg att tågfanskapet åkte tidigare än det skulle. Så jag kom inte med det, stack hem, och pappa sa åt mig att stanna hemma för att jag inte skulle anstränga min mage mer. böablablabla. Kanske stämmer, men suck. Jag vill fan inte att skolan ska påverkas av min magont.
Så fan heller! Fredrik vet hur jag är, elle hur? :P
-
Så ja, idag... Jag ska till umgdomsmottagingen, sen ska jag passa Theo..
Sen vettifan. Sova eller något.
 Eller jo, göra klart min tyskläxa.. suck -.-

Måste börja träna, på riktigt nu alltså! Shit. Jag blir ju helt förslappad.. ;P
-
Imorgon ska jag in till skolan hade jag tänkt. Sedan ska jag leka med Tessa på eftermiddagen. Vi ska bajsa på stan och så där.. typ. ^^
fredag ska jag passa Theo hela kvällen, då kommer Tessa och gör mig sällskap. Mysigt! Kladdkakebak och annat mys vill jag ju lova:D Filmtajm och så vidare! :)
lördagen ska Jonna sova hos mig, fan vad kul! :) Vi har inte lekt på hundra år typ, så det ska bli skitkul, verkligen. =)

Sedan resten av mitt liv vet jag inte. Mer än att den 22:e ska jag till Uppsala. BÖG VAD BRA! :D
Saknar dig bejbi.. <3
i would die for you.
-

Nu ska jag vila, sova eller något.. typppppppppp...
japp..

c ya.
pussas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback