enjoy it now, cus it wont last...

Idag äre skola. Och det är ganska trist.
Har inte jobbat så mycket direkt. Litegranna kanske.

Har tagit vårbilder idag. Det blev endel fina. Och en hel del hemska;D haha.
Ska göra en planch typ. (stava?)

Saknar min Fredrik idag, sjukt mycket.
samma sak igår, fyfan vad jag saknar honom.. Vi ses dock inte förens den 27e... ;/
Älskar dig älskling, för evigt du och jag. <3

-
Hem och passa lillebror idag. Sen ska jag och min mamma vårstäda. haha.
Det är väl snällt av mig? ;D

Bror min har tagit körkort. Så nu får man skjuts vart man än ska ta sig! ;D haha. yees.
-
Jennifer Love Hewitt är grymt bra. På både skådespeleri och sång.
Shit.
Om ni inte har låten Take my heart back, av henne, så TANKA HEM DEN.
Shit... i am a sucker for those kinds of songs.... ihk.


Lektion nu då.
Pussas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback