I AM BORED

10 favoriter
Färg: Röd
Mat: Kyckling
Band: -
Film: The Notebook
Bok: Barn 312
Sport: Innebandy
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag, då jag och Fredrik oftast ses.
Tid på dygnet: Eftermiddagar/kväll

9 nuvarande
Humör: Seg
Smak: Neutral
Kläder: Mys
Skrivbordsunderlägg: Blomma
Nagelfärg: Genomskinligt nagellack
Tid: 19.52
Omgivning: Lugn
Irritationsmoment: Huvudvärk
Tankar: Vilsna

8 första
Bästisen: Josefine.. eller Sofia. Minns inte.
Internet-nick: Haha. Har hetat Pussmystic :D:D
Husdjuret: Hunden
Piercingen: Tog mina hål i öronen när jag var tre-fyra år.
Kärleken: Första kärleken var nog Andreas
Musiken: Första musiken? Hm.. jag gillade mammas musiksmak^^
Bilen: Har ingen
Kyssen: Simon hette han

7 senaste
Cigaretten: Någon vecka sen..
Drycken: Vatten
Bilturen: Igår, med bror.
Kyssen: Fredriks, i fredags.
Cd-skivan: Köper inte skivor nu förtiden.. så jag minns inte.
Lyssna: Lyssnade nyss på min mamma;D
Teve-programmet: Igår.. minns inte vad det var för skit.

6 har-du-någonsin
Varit kär i en kompis: Ja, och han är nu min underbara pojkvän.
Brutit mot lagen: Det har jag nog
Blivit arresterad: Nej.
Nakenbadat: Oh ja.
Varit med på teve: Ja.
Kysst en främling: Inte vad jag minns

5 vem
Pratade du med senast: Mamma
Saknar du nu: Fredrik
Gick du på bio med sist: Fredrik, CC, Mario, Danne, Gusten och Alex
Ringde du senast: Tessa
Ska du träffa imorgon: Hela min klass.

4 saker (en på varje)
Du gjorde igår kväll: Mådde illa.
Du kan höra just nu: Tv:n från vardagsrummet
Du inte kan leva utan: Fredrik, och vänner, och famlij.
Du gör när du är uttråkad: Kollar på serier.

3 människor (en på varje)
Som du kan berätta allt för: Fredrik
Som du hatar: Hatar inga.
Som du tycker är snygg: Fredrik

2 antingen-eller
Svart eller vitt: Vitt!
Varmt eller kallt: Varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback