i love my sunglasses

Idag försov jag mig, i 30 minuter. Stressigt. Åt ingen frukost, tog ingen medicin.. :/
Sminkade mig lite halvhaffsigt, duschade lite snabbt, tog på mig. Sprang till bussen. Usch. Vilken morgon.

Skolan idag är ganska nice.
Jag och Zeina jobbar tillsammans med att göra radio. Det kommer nog bli ganska bra.
Zeina kom på värsta braiga idén! :D asbra.
Söt är du min lilla kontorshora! :D:D haha. PUSS!

Keps och solglasögon. Är det inte underbart att leva?
Jag har kommit på det nu... när man känner sig nere och deppig.
GÅ UT OCH SHOPPA! Det hjälper ALLTID för mig! Helt sinnes.

(ska käka. skriver mer sen.)

Har engelskalektion. Det är mindre kul. Men det funkar. ^^
Ska ha nationellt prov nu. Muntligt. Jag kom tillsammans med Anna i min klass.
Det kommer gå förjäkla dåligt. haha. Men jag ska försöka iaf;)




SEN KOMMER FREDRIK!
Vi ska grilla hemma hos mig. Mysigt. :) I love you! <3


Nepp, dax att börja jobba!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Vad gör man utan sina solglasögon! Jag älskar dem! Att kunna gömma sig i ett par såna när sminket rinner pga den här j**la allergin som jag har... fyyy va jag är trött på det!

Postat av: Mellee

Ja visst är det så! Fytusan. Dock har jag ingen allergi, men jag kan tänka mig.

2007-04-27 @ 13:59:07
Postat av: ZeinaGaby

:) ja fifän vår radio blir bäst:) hahah... ha en super helg / din kontorshora <3 puss

2007-04-28 @ 10:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback