love is like the wind, you can't see it, but you can feel it

Fyfan vad vidrigt trött jag är idag. Somnade runt elva tiden igår. Hostade som en ju*e så jag kunde inte somna. Asirriterande. Klockan ringer vid kvart i sex, men inte fan gick jag upp då, jag somnade om, och vaknade runt tio över.
duschade, sminkade mig, klädde på mig, och åt.

jag är trött idag.
ingen bra dag. mår illa. ush.

Idag ska jag fika med Philip, på claras. Ska bli kul.
sen när jag kommer hem ska jag städa lite snabbt.
för IMORGON KOMMER FREDRIK!!
Vi har inte setts på 14 fucking dagar, TVÅ FUCKING VECKOR.... :(

saknar honom massa massa massa mycket.

-
nu måste jag skriva en novell. -.- askass på att skriva. men men. ja. hej.

Kommentarer
Postat av: ZeinaGaby

JAAA FREDRIK KOMMER JU FÖRFAN :P Sexiitime hahah .. Älskar dig sötnows <3

2007-04-26 @ 23:35:23
Postat av: melleee

WIIIEE!! älskar dig massa gummsi

2007-04-27 @ 08:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback