start all over again

Jag låg och tänkte igår.. kunde inte somna. Så jag låg och tänkte.
Bestämde mig för en sak.
Jag ska börja gå upp klockan fem varje morgon. Gå ut och gå/springa.
Komma hem - runt sex. Och äta frukost och allt, och göra mig iordning som vanligt.

Så med andra ord ska jag gå upp en timme tidigare och träna.
För jag orkar aldrig det efter skolan. Oftast inte iaf.

Men det komiska är... haha. Jag låg ju och tänkte, och kunde inte somna. Så jag var vaken till typ 1 eller något..
och hade ställt klockan på fem. Men när klockan ringde så bara tittade jag på den och "FUCK NO!". Kändes typ som jag nyss hade somnat. Men ändå, när jag la mig igen, kunde jag inte somna om -.-
Så jag låg vaken till typ kvart i sex. Somnade. och vaknade klockan sex när klockan ringde igen, men somnade om lika snabbt och vaknade halv sju. -.- haha.
Men jag hann till bussen iaf. Jag är grym på att stressa;D haha.

På fredag kommer Fredrik! Äntligen! Och han ska stanna typ till antingen söndag, eller tisdag!
Beroende på om han får ledigt eller inte.
(Jag är ledig måndag tisdag nästa vecka.)
-
Idag har jag Karin - vilket innebär att jag ska jobba med hemsidan. :C kuk i hemsidan.
Och sen har jag matte. Det är lite bättre. Dock måste man jobba då.. mer.
På Karins lektioner kan man kolla på Desperate Houswives utan att hon märker det. Men på Markovic måste man jobba. ;/ aja..... fuck.

Imorgon har jag Karin hela dagen! ;D haha.

-
Zeina är söt i håret idag. hihi. Massa fint lockigt hår! :) iihk söt.
Dalida är min Desperate Houswiveswhore.
Love you guys. <3



TJA

Kommentarer
Postat av: dalida

haha älskar dig, my whore

Postat av: Fredrik

bäbis, du tänker så gulligt. =) jag önskar dig lycka till! :D:D snart kommer jag till dej, då ska vi ha det skönt! har inte fått svar än, väntar tills han kommer :D pusss!!

2007-04-23 @ 13:21:04
Postat av: mellee

älskar dig med my lovly whore.

fredrik, haha. dum du är;D ses sart. loelovelove.

2007-04-23 @ 18:53:37
Postat av: ZeinaGaby

du är sötare gulleplutt <3 :)

2007-04-23 @ 21:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback