today is no god day

idag mår jag illa och har fett med huvudvärk.
yr och ett konstigt tryck över bröstet.. palla.


palla gnälla.
-
Efter skolan ska jag och Jonna passa min lillebror.
Vi ska käka tacos och ha allmänt kul.
Sen efter att mamma kommit hem igen ska vi upp till henne och ut med henne hundar
och sova där. Kommer bli jättemysigt!

Imorgon vet jag inte riktigt än vad jag vill göra..
funderar på om man skulle dra till Danne tillsammans med Jonna och Tessa.
Men jag vet inte om jag är på humör för sånt.. får se helt enkelt.

Om huvudvärken inte släppt imorgon börjar jag ju bli lite småskraj. Har haft denna huvudvärken i en eller två veckor snart.. (tog tillochmed en tablett innan. derö;D)
haha

Aja, ska kolla på Desperate Houswives nu.
Hej.

Kommentarer
Postat av: ZeinaGaby

Jag älskar dig melle gumman <3:D puss på dig

2007-04-21 @ 22:15:48
Postat av: dalida

Desperate Houswives freak! :D pussss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback