tomorrow, we'll be together again

Helgen har varit bra. Lyckad.
Igår jobbade jag. Inte riktigt min grej. Så vi får se hur det blir.
Jag var hos en homopat också. För min mage. Jisses. Dom är duktiga på det dom gör.
aja.

Idag äre skola. Sitter här och halvsover. ^^ Ska jobba idag igen. :/

IMORGON ska jag ÄNTLIGEN till Fredrik! Oh my god. Ska bli så jäkla underbart.
Vi sågs senast för 17 jäkla dagar sen!!!!! ont i hjärtat får man.

Förövrigt fick jag VG på mitt matteprov, som vi hade igår.
Nöjd med det. 22/25 tror jag poängen låg på.
-

Nu måste jag jobba.
Puss

Kommentarer
Postat av: tehz

jag älskar dig så mycket så det gör ont.
du är den bästigaste vännen man kan ha.
och du förtjänar de bästa.

2007-04-03 @ 23:59:58
Postat av: Melle

Tack gumman.
älskar dig med. Massa mycket.
du är bäst! <3

2007-04-05 @ 12:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback