we look so good together

lalalaa.
gud vilket kalas det varit.

I onsdags när jag kom hit gjorde vi inte så värst mycket.
Torsdagen vare bio och grejer som gällde. Kollade ¨på "300", den var inte så hemskt dålig som man trodde. detta gjorde vi tillsammans med Mario, Danne, CC, Gusten, Alex och Janne.
Efter detta åkte vi hem igen. Trevligt.
På fredagen var det CC:s födelesedag. Och här uppe i Uppsala har dom en liten tradition för sig. Att stoja för den som fyller år. Hemskt mycket.
Och för varje person som fyllt år har det bara blivit värre och värre.
 Och nu när det var CC:s tur, klädde vi ut honom till påskkärring - i den värsta utstychel du kan tänka dig!
Och vi drumpade honom på Gränby (typ som A6), där han skulle göra en jäkla massa uppdrag. HAHA. Skämma ut sig och så där kul! ;D haha.
Sedan framåt sextiden åkte vi alla till Kött Kök och Bar och käkade underbart god mat.
Jäkligt trevligt!

(mario och danne påstår att dom ska komma ner till jönköping den 4juni och härja för mig. FUCk....) haha

På lördagen åkte vi upp till Tierp. Så jäkla nice det alltså.
Käkade tacos och grejer.
Idag - söndag, firas Inger (fredriks mor), med god mat, och tårta och grejer. nice!

Jag och Johanna ska laga tacogratäng senare idag. Gott ska det bli.
Ska försöka få Fredrik att hjälpa till med det med. ;D haha.
SÖT ÄR MIN ÄLSKLING.

-

Har inget speciellt inplanerat nu i veckan. Inte vad jag vet iaf.
Tessa kommer på tisdag och stannar till fredagen, då jag med ska hem.
pussungen.


Puss

Kommentarer
Postat av: johanna

du är snyggast i sverige,

2007-04-08 @ 21:21:36
Postat av: Anna Jonsson

Håller med!

Postat av: Anonym

lägg ner bloggkariären !!!

2007-04-13 @ 14:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback