yeah i know, boring.


VAD..

hade du på dig idag?: "Hade"?, Pyjamas. Nu har jag jeans, strumpor, trosor, bh, linne och en gråtröja.
har du gjort under dagen: Är i skolan, ätit skolmat, pratar med folk, åkt buss.
har du för frisyr?: Var tvungen att duscha imorse, så jag hann inte platta håret. Vilket innebär LOCKIGT?
ska du göra innan dagen är slut?: Jag ska hem, äta mat, äta min magmedicin, sitta vid datorn, kolla på Desperat Houswives och prata med min babe.
har du inte hunnit med idag?:Göra klart skolarbeten.
ska du göra imorgon?: Jag ska till skolan, hem med Jonna, passa bror, sen hem till Jonna till henne och ev. sova där.
vill du göra i helgen?: Umgås med vänner, eller vara ifred.
åt du senast?: Ett knäckebröd med smör, och lite sallad.
är allra bästa med dig?: Att jag gärna hjälper folk och för det mesta är ärlig.
ogillar du hos dig själv?: Att jag lätt tar ett "kanske" för ett SJÄLVKLART. ;D

NÄR..

vaknade du i morse?: 05.45 ;(
är du rädd?: Ibland. När jag ser på skräckfilmer blir jag rädd för att ha fötterna utanför soffans kant.
grät du senast?: Imorse.
skrattade du senast?: Idag, tillsammans med Dalida och Zeina.
var du på fest senast?: Hm.. jag och Johanna hade lite party för någon vecka sen.
gjorde du senaste något du egentligen inte ville?: Idag - gick till skolan.
gav du en komplimang senast?: Idag.

VEM..

kramade du senast?: Dalida.
saknar du?: Fredrik
kysste du senast?: Fredrik
vill du spotta på?: Två.. en tjej. Och en tjej till.
skulle du vilja se ut som?: Heidi Klum, eller Eva Longoria.
gjorde dig arg senast?: Minns jag inte riktigt..

ANTINGEN..

glass eller godis?: godis
morgon eller kväll?: kväll
skidor eller pulka?: snowblades
julafton eller födelsedag?: födelsedag
häst eller hund?: hund.. eller häst.. vet inte.
hjortron eller blåbär?: blåbär
sola eller bada?: sola!
röd eller blå?: röd

KAN DU..

simma fjärilsim?: Inte så där snyggt.. men litegrann;D
stå på ett ben? : Jaaa
sjunga riktigt höga toner?: sjunga? Jag? Haha!
rita snyggt?: Nepp
baka?: När jag har tur.
göra volter?: Neeeeee men "dyka" baklänges ner i vatten kan jag ;D
hoppa upp på en häst med sadel?: Ja
ditt eget mobilnummer?: Ja

HAR DU..

pallat äpplen?: Vem har inte?
tagit en främling på rumpan?: haha! Om jag har;D
tappat något värdefullt i toaletten?: Njae, smink. Men det var inte hela världen.
sett en hel porrfilm?: Ne, inte en hel. Inte vad jag minns iaf.
skrikit åt en lärare?: Japp. Britt-Inger äckelröv.
blivit dumpad?: Yeah.
förlorat någon nära vän?: Ingen som har dött, men ja, förlorat vill jag väl kalla det.
varit i asien?: Ne
kysst någon och sedan ångrat dig?: Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback