any how, i can't do this.

Sitter i skolan idag igen. Sov hos Tessa igår. Vi kollade på Disturbia, ganska bra, dock inte läskig som jag trodde den var. Vi kollade aldrig klart hela vägen. För det blev så sent så jag somnade nästan. Så vi ska kolla klart idag efter att jag gått klart skolan.
Vet du vad som händer idag..? JOOOO Fredrik kommer! Runt tio tiden.
ooowh, äntligen äntligen äntligen! Fan vad jag saknar honom. Han är verkligen min sol här i livet. Så det är fett jobbigt att vara ifrån honom.. men det är sånt som hör till.

Jag har Karin idag - hela dag. Jösses. Hon är ju fett med pain. TARD! -.-
skott i pannan.
-
Ne aja, jag ska börja jobba nu.

PUss o kram på er.

all i wan't to know is that i am safe

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Wiiiie jag kommer till dej!!

2007-08-24 @ 09:03:25
Postat av: Fredrik

Älskling, jag är här nu! Mumz, älskar dig!

2007-08-24 @ 23:15:01
Postat av: Fredrik

Nu är jag hemma, haft det underbart. Ses om fem dagar. Puss =)

2007-08-26 @ 23:25:50
Postat av: lizz

karin är sexig :)

2007-08-27 @ 08:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback