empty

vill skrika. gråta. slåss. springa. försvinna.
men inget av det kommer ge mig tillbaka dig. min hund.
cancer.
cancer ännu en gång. varför?

varför ska man behöva mista en av sina närmsta - min bror, pga cancer.
Jävla fan. Inget ger mig tillbaka dig.
Men ändå känner jag mig tom.

Vill inte komma hem. Vill inte se det tomma. Var kommer matskålen ta vägen?
ditt halsband?
din lina på trädgården?
kopplet?
bortsarna?


nej, knappt att jag vill veta.

hejdå

tell me what to do.
what will bring you back to me?


Kommentarer
Postat av: tehzju

oh honey.
i wish i could help you.
take away the pain, bring him back to you.
the world is so unfair.
i really love you. i really really do.
and i miss you as hell.

2007-08-05 @ 23:45:06
Postat av: Melle

tack finaste vännen. <3

2007-08-06 @ 13:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback