how do i breath?

without you here by my side..
-
Fredrik kom och hämtade upp mig runt tiotiden hemma hos Tessa i fredags. Vi åkte hem och han åt mat, jag tog en tallrik fil - hade ingen aptit då.
Vi somnade ganska snart. Jag kollade i taxfreentidningen som vi ska beställa ur nu till Bulgarien. Spännande. Blir en jäkla massa. Dels en ny parfym till mig och en till Fredrik. Massa mys.
Sen på lördagen gick vi upp runt elva och åkte in till A6 för att dels köpa Robins present. Han fyllde ju nitton i fredags. Han fick en Gant Liquid-parfym av mig och Fredrik + öl av Fredrik. :) Han blev glad.
Och vi kollade på lite kläder och så där. Hittade lite småsaker som gjorde en sugen till att shoppa. Men jag har inte pengar till det nu. Är redan skuldsatt på nästan tusen spänn. Fyfan. Men det är sånt som löser sig. :)
Vi tog även prover på fem sex parfymer till mamma som beställde en parfym ut taxfreen.

Sen åkte vi hem och tog det lugnt. Handlade även tacosmat som vi sen lagade till på kvällen. Jag och Fredrik var barnvakt åt Theo. det gick bra. Vi kollade på två filmer - The Holiday. ASBRA! Verkligen helt otrolig. Och en jäkla negerdunkfilm som jag inte kommer ihåg namnet av som söööög negerpung.
Somnade runt tretiden. älskling jag älskar diiig! Du är underbar.

Sen vaknade vi runt tolvtiden på söndagen och tog det lugnt till typ två då vi duschade och tog oss in till stan. Han släppte av mig hos Tessa och han åkte hem. ;/ Men vi ses snart igen. På lördag! Då.. då är det bara nåågra dar kvar tills vi åker till Bulgare. Den 4e september. Mygoooood.

Hos Tessa tog jag det lugnt. Vi åt pizza och kollade på A lot like love. Den är så söt. :)

Tessa sötnosen har börjat jobba på Vip på Torpa. Så glad för din skull. Hoppas allt kommer gå bra där för dig. Så jag hyra film gratis av dig ;D haha. Puss!

Idag har vi Fotografisk bild A med Johan Hovbradt. Han verkar bra. Dock pratar han mycket, ganska jobbigt att lyssna så länge, men jag försöker hålla fokuseringen på top. Har rast i en kvart till. Skönt att andas lite ;D
Sen vid halv tolv, då jag slutar kommer Tessa och joinar mig vid maten. Så söt är hon. Så jag slipper äta själv. För jag tror mina polare ska hem eftersom vi slutar halv tolv. Men jag ska hänga med henne ner till stan och så när hon ska uträtta några ärenden ;D

Sen ska jag hem och förhoppningsvis övningsköra med pappa. Om han orkar. annars kanske jag ringer farmor och frågar om hon vill. :)


Nu ska jag kila. Och göra något kreativt med mitt liv... som... typ. Dricka alkohol. hö hö.

Hejdå.

if you don't save me from myselfe i won't survive

Kommentarer
Postat av: lizz

måste du åka till bulgarien? as. dricka alkohol? damn shortey.. du är konstigt! :)

2007-08-27 @ 10:21:42
Postat av: lizz

men jag tycker om dig endå. även fast du är alkoholist!

2007-08-27 @ 10:22:05
Postat av: Fredrik

well, fan va kul vi ska ha det! =) Puss

2007-08-27 @ 12:20:58
Postat av: Sofia

The holiday är kanon :) Have fun i Bulgarien! Jag kom precis hem efter en kanonvecka där :)

2007-09-01 @ 17:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback