How many times do I have to tell you not to put your hands on the screen?

Huset är inställt. Blir inget party. Fan vad trist. Dock tror jag det är det bästa. Känner mig lite småsjuk. Halsont och huvudvärk. Trött är jag med. Men det hör la till. (:

Claes är påväg hem nu. Killen du vet. shit ja. Kommer sakna dig.
Ses om några veckor vännen. :)
-
Svenska B. Än så länge känns det helt kanon. Intressant! Ska sikta högt inom detta ämnet.
Borde jag egentligen göra på alla ämnen men ja. We'll see about that.
-
Matte B, hade det i morse. Jag och Dalida jobbade, för vi båda missade att jobba förra lektionen.
Hon hade i o för sig en bra anledning - hon va på Kreta. Jag sket i att jobba på självaste lektionen. Men ja.
Vi sammarbetate. Och kom en bit i alla fall. Hon är smart den där.
-
Ikväll ska jag och Tessa kolla på film hemma hos henne och bara ta det fett chill.
Samma sak imorgon. Och på lördag åker jag. Kommer sen hem lördagen två veckor efter.
Ska bli skönt med sol. Men kommer sakna er här hemma! Massor.




Tessa min vän. Min räddning och min ängel. I alla lägen. Fan vad jag älskar dig! Och fan vad jag behöver dig. Jag behöver dig så mycket att jag vet att jag skulle gå under utan dig. Så snälla, don't you ever leave me. Jag vill ha dig vid min sida resten av mitt liv. Du och jag är annorlunda. Jag känner det. Du och jag kommer vara bästa vänner för resten av våra liv, och det känns helt otroligt bra! Du och jag, vännen. Vi är så lika. Du förstår mig som ingen annan. Och jag förstår dig.
Jag älskar dig. Förstå det. Alltid. Och jag finns alltid här för dig, dag och natt.
Tusan vad jag kommer sakna dig när jag åker. Och kommer heller inte kunna prata i telefon med dig. Oh honey, honey. Du är så bra.
/din vän.





Pusspåer.

Kommentarer
Postat av: dalida

tihii :$ smart du själv :D

Postat av: Fredrik

Du är envis. Du klara skolan om du VILL! Behåll Tessa, hon är riktigt bra!! Känner jag henne rätt så kommer hon alltid finnas där. Sen har hon faktiskt lovat mig att hon ska ta hand om dig! Sådeså!! :)

2007-09-02 @ 08:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback